Rada Programowa

Skład Rady Programowej

W skład Rady Programowej Wydziału Prawa i
Administracji wchodzą:

  1. Przewodnicząca: dr hab. Helena Kisilowska, prof. UTH (Kierownik Katedry Prawa Publicznego)
  2. Kierownik Katedry Nauk Społecznych: prof. dr hab. Katarzyna Głąbicka – Auleytner
  3. Kierownik Katedry Prawa Adm. i Nauki o Adm. dr hab. Joanna Smarż, prof. UTH
  4. Kierownik Katedry Prawa Prywatnego: dr hab. Mariusz Wieczorek, prof. UTH
  5. Kierownik Katedry Teorii i Historii Prawa: doc. dr Zbigniew Markwart
  6. Dr hab. Sławomir Fundowicz, prof. UTH Rad.
  7. Dr hab. Agnieszka Kacprzak, prof. UTH Rad.
  8. Dr hab. Sławomir Patyra, prof. UTH
  9. Sekretarz: mgr Emilia Gulińska
  10. Studentka kierunku Prawo: Paulina Wilczyńska
  11. Studentka kierunku Administracja: Anna Kozicka

Zadania Rady Programowej

Do zadań Rady Programowej należy przegląd prowadzonych przez wydział kierunków i ich planów studiów, przygotowywanie projektów: programów studiów, szczegółowych zasad organizacji kształcenia oraz ich zmian w oparciu o wymagania i zalecenia PKA, wniosków Kierunkowej Komisji ds. Oceny Efektów Uczenia się oraz wniosków z analizy zgodności zakładanych efektów uczenia się z potrzebami rynku pracy i opiniami Interesariuszy zewnętrznych, opiniowanie zmian dokonywanych w planach studiów. 

W realizacji swoich zadań Rada Programowa zasięga opinii  Interesariuszy zewnętrznych współpracujących z wydziałem.

Opracowanie wniosku o utworzenie studiów na danym kierunku, poziomie i profilu należy do zadań Zespołu programowego, powoływanego przez Dziekana. Szczegółowe zasady tworzenia studiów określa Rektor w drodze zarządzenia.

Opracowywanie i przedstawianie Dziekanowi sprawozdania ze swoich działań, z wnioskami dotyczącymi doskonalenia i modyfikacji programów studiów, zasad organizacji studiów i osiągania efektów uczenia się (corocznie w terminie do dnia 31 października). Kopię sprawozdania Rada Programowa udostępnia Wydziałowemu Pełnomocnikowi ds. Jakości Kształcenia.

Regulamin pracy Rady Programowej

  1. Rada Programowa pełni funkcję opiniodawczo – doradczą w zakresie opracowania i przygotowania zmian w programach studiów, a także opiniowania tematów prac dyplomowych. 
  2. Członków Rady Programowej i Przewodniczącego Rady Programowej powołuje Dziekan w drodze zarządzenia określając zakres zadań Rady.
  3. Członkowie Rady Programowej powoływani są przez Dziekana na okres kadencji. Dziekan powołuje w skład Rady Programowej przedstawiciela studentów rekomendowanego przez samorząd studencki. Dziekan może powołać w skład Rady Programowej przedstawicieli Interesariuszy zewnętrznych.
  4. Posiedzenia zespołu są zwoływane stosownie do potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w roku.
  5. Na pierwszym posiedzeniu Rady Programowej ustalany jest jej plan działania i termin spotkań.
  6. Rada Programowa rekomenduje Dziekanowi wprowadzenie zmian w programach studiów do 30 maja roku akademickiego poprzedzającego zmiany, a w przypadku konieczności ich skierowania do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego do dnia 31 stycznia. Wnioski i rekomendacje dotyczące przedmiotów i programów studiów oraz warunków ich realizacji powinny uwzględniać opinie studentów i Interesariuszy.
  7. Kopia rekomendacji Rady Programowej udostępniana jest Wydziałowemu Pełnomocnikowi ds. Jakości Kształcenia.
  8. Rada współpracuje z Zespołem ds. Jakości Kształcenia WPiA, Komisją Kierunkową ds. Oceny Efektów Uczenia się.
  9. Rada Programowa opiniuje tematy prac dyplomowych najpóźniej na 7 miesięcy przed obroną pracy dyplomowej zgodnie z procedurą dyplomowania przyjętą na WPiA.

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

Nie
Wróć