Rada Interesariuszy Zewnętrznych
Rada Interesariuszy stanowi dobrowolne ciało opiniodawczo-doradcze i konsultacyjne powołane w trosce o zapewnienie studentom najwyższych standardów kształcenia. Złożona jest ona z przedstawicieli środowisk prawniczych i gospodarczych oraz instytucji publicznych.
Skład Rady Interesariuszy Zewnętrznych
W skład Rady Interesariuszy Zewnętrznych powołani zostali przedstawiciele następujących instytucji:
- Auto- GAZ Centrum w Radomiu;
- Centrum Organizacji Pozarządowych w Radomiu;
- GGG Sp. z o. o;
- Izby Przemysłowo – Handlowej w Radomiu;
- Komendy Miejskiej Policji w Radomiu;
- Komornika przy Sądzie Rejonowym w Radomiu Adriana Gmyrka;
- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu;
- Notariusza Marzeny Giermakowskiej;
- Okręgowej Izby Radców Prawnych w Kielcach;
- Okręgowej Rady Adwokackiej w Radomiu;
- Prokuratury Rejonowej Radom – Wschód w Radomiu;
- PMP Poland;
- Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu;
- Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu;
- Starostwa Powiatowego w Radomiu;
- Szkoły im. 72 Pułku Piechoty w Radomiu Zakładu Doskonalenia Zawodowego;
- Urzędu Miejskiego w Radomiu;
- Wojewódzkiego Oddział Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Mazowieckiego;
- Wójta Gminy Wolanów.
Rada Interesariuszy Zewnętrznych wykonuje swoje zadania na posiedzeniach zwoływanych i prowadzonych przez Dziekana.


Zadania Rady Interesariuszy Zewnętrznych
Do zadań Rady należy:
1) konsultowanie i opiniowanie projektów utworzenia na Wydziale nowych kierunków studiów i studiów podyplomowych oraz programów studiów,
2) wyrażanie opinii w sprawie doskonalenia programów studiów prowadzonych na Wydziale,
3) udzielanie wsparcia Wydziałowi w celu umożliwiania studentom odbywania wysokiej jakości praktyk dyplomowych.
Regulamin pracy Rady Interesariuszy Zewnętrznych
1. Rada Interesariuszy stanowi dobrowolne ciało opiniodawczo-doradcze i konsultacyjne utworzone z inicjatywy Dziekana Wydziału Prawa i Administracji w trosce o zapewnienie wysokiej jakości kształcenia.
2. Członków Rady Interesariuszy powołuje się w drodze zarządzenia Dziekana Wydziału Prawa i Administracji.
3. Rada złożona jest z przedstawicieli środowiska prawniczego, instytucji publicznych oraz środowiska gospodarczego.
4. Członkostwo w Radzie Interesariuszy jest dobrowolne.
5. Do zadań Rady Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Prawa i Administracji należy:
1) konsultowanie nowych kierunków/programów studiów na wszystkich kierunkach i poziomach kształcenia,
2) prezentowanie planowanych zmian w podejściu do kształcenia studentów na poszczególnych kierunkach,
3) umożliwianie studentom możliwości odbywania wysokiej jakości praktyk dyplomowych.
6. Zgłoszone opinie i sugestie dokumentuje się poprzez sporządzenie:
1) protokołu z posiedzenia Rady Interesariuszy,
2) notatki z konsultacji.
7. Dziekan Wydziału nie jest związany opiniami i sugestiami zgłoszonymi przez Radę Interesariuszy.
8. Posiedzenia Rady Interesariuszy odbywają się nie rzadziej niż 1 raz w roku akademickim.
9. W przypadku niemożliwości udziału w posiedzeniu Rady Interesariuszy Zewnętrznych uwagi mogą zostać zgłoszone w wersji papierowej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres Dziekana.
10. Rada Interesariuszy może wydawać opinie i sugestie niezależnie od liczby osób obecnych na posiedzeniu.
11. Posiedzeniom Rady Interesariuszy przewodniczy Dziekan Wydziału Prawa i Administracji lub osoba przez niego upoważniona.
Powiadomienia o posiedzeniu Rady Interesariuszy przesyła się pocztą elektroniczną na adresy e-mail wskazane przez członków Rady, co najmniej na 7 dni przed terminem posiedzenia.