Rada Interesariuszy Zewnętrznych
Rada Interesariuszy stanowi dobrowolne ciało opiniodawczo-doradcze i konsultacyjne powołane w trosce o zapewnienie studentom najwyższych standardów kształcenia. Złożona jest ona z przedstawicieli środowisk prawniczych i gospodarczych oraz instytucji publicznych.
Skład Rady Interesariuszy Zewnętrznych
W skład Rady Interesariuszy Zewnętrznych powołani zostali przedstawiciele następujących instytucji:
- Auto- GAZ Centrum w Radomiu;
- Centrum Organizacji Pozarządowych w Radomiu;
- GGG Sp. z o. o;
- Izby Przemysłowo – Handlowej w Radomiu;
- Komendy Miejskiej Policji w Radomiu;
- Komornika przy Sądzie Rejonowym w Radomiu Adriana Gmyrka;
- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu;
- Notariusza Marzeny Giermakowskiej;
- Okręgowej Izby Radców Prawnych w Kielcach;
- Okręgowej Rady Adwokackiej w Radomiu;
- Prokuratury Rejonowej Radom – Wschód w Radomiu;
- PMP Poland;
- Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu;
- Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu;
- Starostwa Powiatowego w Radomiu;
- Szkoły im. 72 Pułku Piechoty w Radomiu Zakładu Doskonalenia Zawodowego;
- Urzędu Miejskiego w Radomiu;
- Wojewódzkiego Oddział Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Mazowieckiego;
- Wójta Gminy Wolanów;
- Kazimierz Wlazło i Aneta Guza-Wójtowicz. Spółka Partnerska Radców Prawnych.
- Sąd Okręgowy w Radomiu.
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Radomiu.
- 6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej.
Rada Interesariuszy Zewnętrznych wykonuje swoje zadania na posiedzeniach zwoływanych i prowadzonych przez Dziekana.


Zadania Rady Interesariuszy Zewnętrznych
Do zadań Rady należy:
- konsultowanie i opiniowanie projektów utworzenia na Wydziale nowych kierunków studiów i studiów podyplomowych oraz programów studiów,
- wyrażanie opinii w sprawie doskonalenia programów studiów prowadzonych na Wydziale,
- udzielanie wsparcia Wydziałowi w celu umożliwiania studentom odbywania wysokiej jakości praktyk dyplomowych.
Zadania Rady Interesariuszy Zewnętrznych
- Rada Interesariuszy stanowi dobrowolne ciało opiniodawczo-doradcze i konsultacyjne utworzone z inicjatywy Dziekana Wydziału Prawa i Administracji w trosce o zapewnienie wysokiej jakości kształcenia.
- Członków Rady Interesariuszy powołuje się w drodze zarządzenia Dziekana Wydziału Prawa i Administracji.
- Rada złożona jest z przedstawicieli środowiska prawniczego, instytucji publicznych oraz środowiska gospodarczego.
- Członkostwo w Radzie Interesariuszy jest dobrowolne.
- Do zadań Rady Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Prawa i Administracji należy:
- konsultowanie nowych kierunków/programów studiów na wszystkich kierunkach i poziomach kształcenia,
- prezentowanie planowanych zmian w podejściu do kształcenia studentów na poszczególnych kierunkach,
- umożliwianie studentom możliwości odbywania wysokiej jakości praktyk dyplomowych.
- Zgłoszone opinie i sugestie dokumentuje się poprzez sporządzenie:
- protokołu z posiedzenia Rady Interesariuszy,
- notatki z konsultacji.
- Dziekan Wydziału nie jest związany opiniami i sugestiami zgłoszonymi przez Radę Interesariuszy.
- Posiedzenia Rady Interesariuszy odbywają się nie rzadziej niż 1 raz w roku akademickim.
- W przypadku niemożliwości udziału w posiedzeniu Rady Interesariuszy Zewnętrznych uwagi mogą zostać zgłoszone w wersji papierowej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres Dziekana.
- Rada Interesariuszy może wydawać opinie i sugestie niezależnie od liczby osób obecnych na posiedzeniu.
- Posiedzeniom Rady Interesariuszy przewodniczy Dziekan Wydziału Prawa i Administracji lub osoba przez niego upoważniona.
- Powiadomienia o posiedzeniu Rady Interesariuszy przesyła się pocztą elektroniczną na adresy e-mail wskazane przez członków Rady, co najmniej na 7 dni przed terminem posiedzenia.